tag:blogger.com,1999:blog-5620006598965620941.post795921867961387478..comments2012-02-23T09:49:11.982-08:00Comments on Please do not touch the artwork: Viitorul nu mai e ce era odatăLaurahttp://www.blogger.com/profile/01370279298497428735noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5620006598965620941.post-63089604984443424552011-12-28T02:59:11.211-08:002011-12-28T02:59:11.211-08:00salut
si mie imi plac reclamele vechi dar ma axez ...salut<br />si mie imi plac reclamele vechi dar ma axez mai mult pe cele noi :)teodorescuhttp://www.printspot.ronoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5620006598965620941.post-79382121784115063472011-12-19T02:05:39.173-08:002011-12-19T02:05:39.173-08:00imi plac si mie reclamele de atunci, de asta am si...imi plac si mie reclamele de atunci, de asta am si facut blogul:P Probabil printurile de azi (nu toate) si-au pierdut din farmec pentru ca doresc sa vanda, ceea ce consider ca e si normal, insa sunt destule (gen cele care castiga premii la Cannes)foarte bine realizate.Lauranoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5620006598965620941.post-59187191420252967552011-12-18T15:58:24.599-08:002011-12-18T15:58:24.599-08:00publicitatea atunci parea mult mai interesanta pen...publicitatea atunci parea mult mai interesanta pentru ca venea cu ceva nou, epic si reusea sa trezeasca emotii celor carora le era destinata. Acum, desi au la dispozitie mult mai multe "tools-uri"la indemana, foarte putini mai reusesc sa emotioneze in sensul in care ar trebui. in plus, din dorinta de a veni cu ceva nou, multi au luat-o razna, gen lady gaga. dar ar trebui sa ne pastram speranta, nu?salazarnoreply@blogger.com